top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תנטוטו אנג'ליקה סימניה

סוף סוף!

אנחנו שמחות - מה זה שמחות?! מאושרות! - לכתוב כאן שסיימנו את המימד הראשון!!!

ווהו!! אתם לא מתרגשים? אחרי כמעט שנה (ולצערנו זו לא הגזמה) סוף סוף הצלחנו להתקדם. אבל בגלל שעבר מלא זמן במציאות, נראה שקצת איבדנו תחושת זמן. על מנת לעזור לכם להכנס קצת לפרופורציות, הנה רשימה של הימים שעברו במימד באמת:

היום הראשון - התחברתם למימד בפעם הראשונההה! זה היה גם היום שבו גיליתם שאתם לא יכולים לצאת, אבל בואו לא ניתן לעובדה הקטנה הזאת לקלקל לנו את היום הזה, טוב?

היום השני - עשיתם את המשימות לעליית קומה של הקומות הראשונה והשנייה וגםםםם תחילת התחרויות!!

היום השלישי - המשך התחרויות. המתחרים - מאדי, איקן ונירה היקרים - חזרו מאוחר בערב של אותו היום.

היום הרביעי - הפסקה. המתחרים רצו קצת לנוח, בכל זאת ~

היום החמישי - משימה לעליית קומה של הקומה השלישית, שבסופה מאדי ודואורדון כמעט מתו.

היום השישי - התחלת המשימה לעליית קומה של הקומה הרביעית. ניסינו לשכנע את הליוס לא להרוג את אנג'ל ללא הצלחה (הזקן העקשן הזה..) ואז הלכנו הבייתה לישוןןן.

היום השביעי - המשך המשימה לעליית קומה של הקומה הרביעית. יום הולדתה של אנג'ל הגיע, ולכם היו כמה מתנקשים להרוג. בסוף המשימה איקן נחטף.

היום השמיני - איקן חזר לבית המשימות לאחר שטיפת המוח שעבר אצל ויקטור, וחטף את מאדי! דומינו דול ונירה הלכנו להציל אותה, ולאחר לילה ארוך ללא שינה דומינו הצליחה להחזיר את איקן לקדמותווו.

היום התשיעי - מחנה האימונים. במציאות זה לקח נצח (כי אהמאהמ לא הגבתם אהמאהמ), אבל במשחק זה היה רק יום אחד. זה גם היה היום שבו הצטרפו אלינו חברי גילדת העצמאים.

היום העשירי - הכניסה למבוך של הקומה החמישית והיעלמותה המסתורית של דומינו דול.

היום האחד עשר - ישנתם במבוך ובכלל לא שמתם לב שעבר עוד יום XD. בינתיים דומינו דול התעוררה במימד השני..

היום השניים עשר - נלחמתם בנייטמן והבסתם את הבוס (כפיים לכל מי שהגיב!!), ודומינו דול הגיעה לקומה השלישית של המימד השני (תלמדו ממנה, אנשים. ככה מתקתקים משימות!).

היום השלושה עשר - זה עכשיו!

אז כן.. מסתבר שעברו רק 13 ימים מתחילת המשחק ועד עכשיו, ובמציאות כמעט עברה שנה.

היה נעים להכיר אתכם, הלכנו להתאבד.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שינויים באתר

החלטנו לשנות קצת את האתר, והנה כמה מהשינויים: הדירוגים - הדירוגים נקבעים על פי הניקוד בתחרויות. כרגע רק איקן, נירה ומאדי מופיעים בהם, אבל בהמשך יהיו עוד תחרויות ועוד אנשים יוכלו להיכנס לרשימה. עשרת הש

bottom of page