top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תנטוטו אנג'ליקה סימניה

שינויים באתר

החלטנו לשנות קצת את האתר, והנה כמה מהשינויים:

הדירוגים - הדירוגים נקבעים על פי הניקוד בתחרויות. כרגע רק איקן, נירה ומאדי מופיעים בהם, אבל בהמשך יהיו עוד תחרויות ועוד אנשים יוכלו להיכנס לרשימה. עשרת השחקנים שנמצאים בדירוגים הגבוהים ביותר (1-10) נקראים "הקבוצה המובילה", והם נחשבים השחקנים הכי טובים במשחק. בהמשך ייתכנו משימות מיוחדות, ללא קשר לעליית קומות, שניתן לעשות אותן רק בליווי שחקן אחד לפחות מהקבוצה המובילה.

צ'אט - יש חדר צ'אט חדש! אנחנו מודעות לעובדה שיש קבוצה בווצאפ, אבל מכיוון שלא כולם נמצאים בה (כי מסתבר שלא לכל העולם יש סמארטפונים), מצאנו לזה פתרון :)

בני לוויה - הוספנו בני לוויה לאתר! עדיין לא הספקנו להעלות את כל בני הלוויה שבמשחק, אבל חכו, לאט לאט זה יגיע. את בני הלוויה ניתן לקנות בכל שלב, מסוחרים או מחנות חיות כלשהי, ללא קשר לרמה שלכם בסקיל בני לוויה. הסקיל הכרחי רק במקרה של אילוף בן הלוויה שלכם.

בקרוב באתר:

האקדמיה לסקילים נסתרים - באקדמיה תוכלו ללמוד סקילים כגון: משחק, פסיכולוגיה ומנהל עסקים. כל שיעור באקדמיה יעלה סכום מסוים של מטבעות ויימשך שעה אחד בלבד. הסקילים שיילמדו שם יהיו הכרחיים לעבודות שונות כמו ניהול חנויות, ריגול או עבודות מסוימות בבית החולים בבית חולים.

עבודות - שלל של מקומות עבודה! לדוגמא: מסעדות/בתי קפה, חנויות למיניהן, בית חולים (יש רק בית חולים אחד בכל המשחק), רוצחים סחירים, משרדי בילוש, מרגלים, מסחר, דייג, צייד ועוד!


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

סוף סוף!

אנחנו שמחות - מה זה שמחות?! מאושרות! - לכתוב כאן שסיימנו את המימד הראשון!!! ווהו!! אתם לא מתרגשים? אחרי כמעט שנה (ולצערנו זו לא הגזמה) סוף סוף הצלחנו להתקדם. אבל בגלל שעבר מלא זמן במציאות, נראה שקצת א

bottom of page